This is the whole weapon number list for nitmod:
typedef enum weapon_s
{
WP_NONE, // 0
WP_KNIFE, // 1
WP_LUGER, // 2
WP_MP40, // 3
WP_GRENADE_LAUNCHER, // 4
WP_PANZERFAUST, // 5
WP_FLAMETHROWER, // 6
WP_COLT, // 7
WP_THOMPSON, // 8
WP_GRENADE_PINEAPPLE, // 9
WP_STEN, // 10
WP_MEDIC_SYRINGE, // 11
WP_AMMO, // 12
WP_ARTY, // 13
WP_SILENCER, // 14
WP_DYNAMITE, // 15
WP_SMOKETRAIL, // 16
VERYBIGEXPLOSION, // 17
WP_MEDKIT, // 18
WP_BINOCULARS, // 19
WP_PLIERS, // 20
WP_SMOKE_MARKER, // 21
WP_KAR98, // 22
WP_CARBINE, // 23
WP_GARAND, // 24
WP_LANDMINE, // 25
WP_SATCHEL, // 26
WP_SATCHEL_DET, // 27
WP_SMOKE_BOMB, // 28
WP_MOBILE_MG42, // 29
WP_K43, // 30
WP_FG42, // 31
WP_DUMMY_MG42, // 32
WP_MORTAR, // 33
WP_AKIMBO_COLT, // 34
WP_AKIMBO_LUGER, // 35
WP_GPG40, // 36
WP_M7, // 37
WP_SILENCED_COLT, // 38
WP_GARAND_SCOPE, // 39
WP_K43_SCOPE, // 40
WP_FG42SCOPE, // 41
WP_MORTAR_SET, // 42
WP_MEDIC_ADRENALINE, // 43
WP_AKIMBO_SILENCEDCOLT, // 44
WP_AKIMBO_SILENCEDLUGER, // 45
WP_MOBILE_MG42_SET, // 46
WP_POISON_SYRINGE, // 47
WP_BOMB, // 48
WP_TRIPMINE, // 49
WP_POISON_BOMB, // 50
WP_POISON_MINE, // 51
WP_NUM_WEAPONS // 52
} weapon_t;